Krik2

Rawatan untuk Demam Denggi-Zero D

Nak berkongsi sesuatu yang bermanfaat untuk semua. Mungkin Zero D adalah produk yang tidak dikenali (buat masa sekarang) tapi percayalah khasiat produk ini sangat bagus. Pertama kali saya diperkenalkan saya pun sama dengan orang lain yang endah tak endah tentang produk baru diperkenalkan.
Bila ahli keluarga dilanda tidak sihat, saya pun turut terasa tempiasnya. Bermula dengan Si Kecik Hamza, selsema yang tidak berkesudahan. Hidung sering berhingus, bila malam susah nak tidur sebab tersumbat. Asyik berulang ke klinik untuk dapatkan ubat, tapi saya agak keberatan sebenarnya untuk beri si kecil makan ubat hospital. Risau akan kesan jangka panjang memandangkan umurnya baru 2 tahun lebih.
Baru-baru ini, saya mendapat whatsapp dari saudara terdekat berkenaan produk Zero D yang berkhasiat dan mujarab untuk penyakit seperti demam denggi khususnya. Tambahan, penyakit seperti demam, sakit kepala dan sebagainya pun, inshallah dengan izin daripadaNya dapat disembuhkan.
Kat sini saya kongsikan sedikit maklumat, benda yang bagus sangat elok dikongsi bersama. Manala tahu, ada dikalangan kawan-kawan yang menghadapi demam denggi, boleh mencuba produk ini.


*untuk makluman juga, produk ini telah mendapat kelulusan KKM : 2015100003214-P
*1 unit - RM69.90 - berminat boleh PM!

Comments

Popular posts from this blog

Makanan Kesihatan/Supplement

Kitchenware murah!!!